slide show

jeffrey campbell



Har man missat de här dösnygga skorna har man nog bott på en helt annan planet det senaste året, right?

vill inte säga för mycket ifall det inte blir av men om vi ska till new york i sommar (som det ser ut just nu så verkar det bli av) så ska jag plocka på mig ett eller två par jeffrey campbell. just nu så står de med nitar högst upp på listan men jag gillar även de silverglittriga och de med den amerikanska flaggan också..
Julia . dearlittleme.blogg.se

Hejhej, allt bra med dig? :)

Jeanette-Längtar till USA resan!

Hihi du får åka dit nångång ;)

Carro

Gryyyyyymma!

the twins

sv: jag med !

åh jag har ett par vanliga Lita och Lita spike haha snacka om att vara lycklig lottad :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: