slide show

i love nails

Hej bloggen! vi har haft vårat allra första kundpass i skolan idag (naglar för er som inte vet) och jag var rätt nervös innan, fick dock bara göra en vanlig förstärkning så det var inget som var svårt men ändå. på måndag ska jag göra fransk förlängning på en kompis, whoopie! förstärkningen tog inte så lång tid så jag hann även fortsätta fixa fransk på mina egna naglar så jag ska väl göra nån design på dom nu.







lite naglar som jag har gjort förra fredagen och i måndags.
johanna :)

sv: ja jag också :D så himla varmt och skönt!

Nathalie Tegelstam

Sv; yes! :)

Rebecca

väldigt snygga, dom första :D

anna

du är så sjukt duktig på naglar!

amanda

snyggt! Får gärna visar hur du gjorde dom där tiger/zebra orange färgade ;)



sv: Hih :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: