slide show

hårprodukter





Tänkte visa upp några hårprodukter som jag använder. det som används mest (förutom schampoo&balsam) är värmeskyddet från tresemmé, alla vet ju att det sliter väldigt mycket när man plattar/lockar håret så värmeskyddet är ett måste. när jag vill ha volym i håret använder jag dust it och för att få lockarna att hålla någon av hårsprayerna från tresemmé/maria nila.

vad vill mer att jag ska visa upp för saker? ni har sett en del nagellack, skor och en klänning. let me know!
PHOTOS BY MADELEINE♥

Åååh, jag använder alla de där TRESemme produkterna, samt TONY&GUY sprayen :)



sv. Tack så mycket snälla du! :) brukade inte ha mål för jag heller, men nuså :)



ha en fin kväll

kram♥

Nayomi

ja det är så kul att pyssla :D hihi tack! haft en bra dag?

Linda

intressant inlägg:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: