slide show

dressed for success



vet att skorna inte matchar klänningen (speciellt inte med strumpor i hahah) men jag var tvungen att ha på mig ett par högklackade skor eftersom jag är så jäkla kort..



skulle snurra runt eller nåt sånt



fina detaljer.

Här har ni lite bilder på min klänning från chicy.se då. vet inte om den finns kvar men annars kanske den finns på någon annan sida på nätet.
kajsa

superfin klänning!!

karolinajonsson

Ja verkligen!

♥ Malin - foto & design

svar: tack så mycket :)

Blopparna - Emmy

Vad fin den var, super! :)



http://bloppfashion.se

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så mycket :D

söt du är!

lina

hejtänkte beställa den där som examensklänning, vilka skor tycker du passar till den?:)kram

alicia

hej. detta kanske kommer lite hej vild eftersom detta inlägget är några år tillbaks. Men jag undrar ifall du kanske har kvar denna klänning och ifall du kanske skulle vilja sälja den till mig som är väldigt intresserad av den :) tacksam för svar.

Svar: nej jag har inte kvar den tyvärr :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: