slide show

dazzling ocean





Lackade mina naglar i en superhärlig färg igår från isadora, nagellacket är köpt förra våren så jag vet inte om den finns kvar, dazzling ocean heter den ifall ni undrar. bilderna ger inte färgen rättvisa men nästan, gillar verkligen det här lacket iallafall, kan vara bland det finaste isadora lacket i min samling (efter black galaxy då).
kajsa

underbar färg!!

Milia

Sv: Det tycker jag också! :D

Fina naglar :)

Julia . dearlittleme.blogg.se

SV: Tack ;)

Haft en bra start på veckan? :)

anna

åh vilken härlig färg!

Antonija Ereiz

Testa att runda av dina naglar, o gör dem lite "vassa". Då kmr dem se mycket jämnare ut.

Marre

Grymt fint lack!

Becca

Fan vad snyggt!

♫♪ Sandra T

jättefint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: