slide show

30 mars

Hej bloggen! äntligen så är det påsklov, ska bli så skönt att få sova länge. dock så känns det inte direkt som att jag kommer få den bästa starten på lovet eftersom att jag har döont ihalsen.. inte okej.

men planerna för lovet är iallafall att fixa inför en stylingtävling som vi har iskolan (berättar mer sen) och sen ska jag åka till syrran och träffa lilltjejen, wiee! hoppas jag inte blir sjuk nu bara.



fixade fransk manikyr på berit idag. naglarna är inte klara utan ska byggas, efterfilas och så ska top coat på.
Sara

Så fina :)

LINNÉA FLYSTAM

SV: Tack! :)

Anonym

sv, ja faktiskt riktigt bra ;)

Nayomi

sv ja visst är de roliga ;D vad kul o fixa naglar!

Carro

Gud så gött med påsklov!

Felicia

Svar: Ja visst är den, älskar guldklockor! =)



Oh vad skoj, tränar du på att göra manikyr? :)

marina

Görs idag? :)

marina

sv. tack :)

Anna

Fin blogg! ställ gärna en fråga på min frågestund^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: