slide show

21:a mars

Hahaha alltså jag orkar inte med mig själv. såg nyss på det sista (??) avsnittet av pretty little liars som är min absoluta favoritserie och tror ni inte att jag börjar störtböla då? man får veta vem A (eller rättare sagt, A's medhjälpare) är men slutet är väldigt konstigt ändå så det känns som att det måste komma en säsong till, hoppas! nån fler som är insatt i PLL?

håller iallafall på att fixa naglarna nu så bilder på dom kommer upp här om nån timme.

Sofia [fotoblogg]

Svar: Tack så mycket fina du! (:

sanna

Haha gulligt!

sv; Ja verkligen! Hoppas du haft en bra dag sötnos!:)

Nadja

Gah, sista avsnittet var ju hur spännande som helst! Har inte läst böckerna så Mona var typ den sista jag misstänkte ;) Har läst att nästa säsong börjar i början av juni, den femte för att vara exakt :) LÄNGTAR! Fast Mona verkade ju inte vara den enda som var A. Det kom ju in någon till hennes rum där i slutet som man inte såg vem det var och hon pratade ju med Jenna med så hon måste ju med ha något med det att göra. Aaaaah, spännandeeee!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: