slide show

160312

Hej bloggen! har precis kommit hem efter en lång skoldag, har haft naglar nu sista lektionen och det var väldigt kul som vanligt. har sagt det 1000 gånger förut men jag är så jäkla glad över att ha upptäckt mitt intresse för naglar, vad skulle jag annars hålla på med? vad skulle jag annars blogga om när jag inte har någon inspiration alls?

tog en runda på stan efter skolan också, finns huuuur mycket snyggt som helst på gina just nu. alla shorts liksom...dör lite. vill ha.





fixade fransk manikyr på mig själv med NSI produkter (bästa!). pekfingret är lite kortare än de andra naglarna för att jag råkade fila tippen lite för kort. de andra naglarna har inte tippar btw.

Hanna Håkansson [ Foto ]

glädjer miG! :)

helt sjukt vad duktig!

DomiW

Sv. Visst är den!



snygga naglar :)

~ L I N N ~

Ja visst var den hih !

Ja det är fint :)

Sara

coolt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: