slide show

120326

Har råpluggat matte hela kvällen, om jag failar på provet på onsdag vet jag inte vart jag tar vägen. ska bli så skönt med lov nästa vecka iallafall, ska fixa grejer inför en styling-tävling som vi ska ha iskolan, shoppa lite och sen dra till örebro tror jag. blir säkert bra bara jag får sova ut haha.

bilden avslöjar väl hur många timmar jag sovit i natt? eller hur många timmar jag inte sov i natt. jävla sommartid och förstöra så jag egentligen går upp 4 haha.



Patricia♔

sv: Hihi, du får testa och göra sådana:)

Emelie

Tack så mycket! Det berör att höra sådant! :D

Sara

Fin tröja på bilden!

angelina

tack :D:D



lycka till på provet nu!!



kram

Anna

SV: tack jag gillar den oxå!

Josefine

Sv: Jo, men det är bra här med!;)

hahaa den där bilden är så sann! Hittade den i en app :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: