slide show

08.08

Sticker till åhlens för praktik idag igen. funderar seriöst på att praktisera utomlands i 3:an, jag vill vill vill verkligen och jag känner att det är precis det jag behöver eftersom jag planerar att fly från sverige efter studenten. och ja jag vet att det inte är så lätt att få praktik utomlands men vill jag nåt så vill jag det och då tänker jag fan kämpa för det också.

såg förresten att det ska bli 18 grader idag, vår. ♥ ♥ ♥

Jennie

kul att få göra det utomlands!

Kashaya

Vad kul med praktik utomlands.=)



Sv. Ja jag med.=)

caiza

härligt med praktik utomlands!

anna

hoppas du kommer iväg på praktik utomlands nästa år :)

Rebecca

ja tycker du ska försöka få en praktikplats utomlands, känner många som gjort det. Väldigt roligt ;)

Victoria

ska du göra i helgen då ? :)

kram

tack :D



Gillar du min bloggs nya deisgn? :)



Ha en fortsatt bra dag :)

amanda

Bytt bloggportal till den jag skriver ifrån nu! Hoppas du fortsätter att följa mig här! :D xoxo aamandaekeroth.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: