slide show

we ♥ pink





Varit lite seg på att lägga upp bilder på naglar som jag målat men här har ni iallafall ett par som jag gjorde för några dagar sen, har en till design som jag målade igår som jag inte har visat upp här än som jag ska lägga in lite senare.

har filat bort all gelé nu så jag ska göra nåt nytt med mina naglar imorgon, funderar på vanlig fransk bara? det går ju att göra designer över det också.

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Ja, men absolut :D

Emilia

Sv; åh, tack fina du :D

Saras

Såååå fina naglar!

jwc'☆

skit fina naglar!

sv; haha, gör du? :)

Maria

Läckra naglar du gjort! Riktiga konstverk. I like! :)

Ellen

Snygga naglar :)

caroline

sweeeeet :)

Junitjej

Vilka fina naglar!

Mary

Vad snyggt! ^_^

Linnea - FOTOBLOGG

Sv:

Åh tack fina du !

Ha en fortsatt trevlig dag :]

Maddiie

Wow de var super fina! :)

lollo

åååh så coola! :D

kiwiberries

wow vilka långa naglar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: