slide show

svaren del 2

Var någonstans är din dröm resa? - los angeles. men maldiverna eller någon annan paradis ö vore ju inte helt fel det heller.

Hur sminkar du dig? - lite olika beroende på hur mycket tid jag har på mig osv men ibland bara puder och mascara men ibland även lite ögonskugga också.

Vad är det bästa du vet? - umgås med mina fina vänner och hitta på skojiga spontana saker tillsammans. so fun!

Vad är det sämsta du vet? - hmm, när folk tror att dom kan bestämma över mig.. jag är väldigt envis och vill alltid göra saker på mitt sätt.

Vilken är din favoritsport och varför det? - eeh.. shopping? hahah

Vem är din förebild och varför det? - ingen aning faktiskt..

Vad vill du jobba med när du blir stor? - ja det vet jag knappt själv.. naglar är ju kul men att sitta och fixa naglar på 4 pers varje dag skulle inte vara så kul i längden tror jag.



Vad ska du gå/går du på gymnasiet? - ja börjar 3an till hösten och går på hantverksprogrammet - stylist.

Har du nå husdjur? - yes, 2 st typ överviktiga men söta katter haha.



Har du nå syskon? - japp, 2 systrar och 1 bror. jag är yngst av alla.

Vilket land vill du helt resa till? - hm, USA tror jag men jag vill ju åka typ överallt.. australien kommer nog på 2a plats iaf.

Är du allergisk mot något? - nää eller jag får typ småsmå sår eller nåt sånt i munnen när jag ätit en viss isglass men annars så nej :)

Vad är det bästa med att blogga? - läsa alla era fina kommentarer om mina naglar tror jag!

Vad är det sämsta med att blogga? - när man känner press på att man måste blogga fast man inte har någon blogginspiration.

Tränar du ngt, vad isf? - nej, brukar gå ut och springa lite då och då men tränar inget speciellt



Har du någon dold talang? - hmm, nää inte vad jag kan komma på? 

Har du pojkvän? - nepp!

Har du barn? - haha nej ;).

Hur lång är du? - ca 1,60.

vilket pogram använder du för att göra collage?
- picasa, photoscape och polyvore.com ibland när det är collage med outfits, alla är gratis!



picasa




photoscape



polyvore