slide show

SILVER





Jag bär alltid silversmycken, guld funkar inte riktigt på mig och jag är inte ett så stort fan av guld heller. såhär ser iallafall min lilla silversmycken-samling ut, halsbandet med kedjor har nån guldig kedja också men guldiga detaljer funkar, så länge det inte tar över.
Sindy

Sv: aa tråkigt med regn!



Varsågod :D Görs? <3

H A N N A ♥

sv: Ja, verkligen as kasst väder :'//

ja tänkte sätta på en film.. men alla bra filmer jag har är i pappas dator som har pajjat :'o annars har vi inga roliga filmer :'(

vad/ska du göra idag då? :) ♥

Sindy

Sv: Okej mysigt :) Samma här! Vad lyssnar du på för musik? :)

H A N N A ♥

sv: Kan man det ? :s ..

okej, mysigt! ^^

Anna med A

Visst är den:)

Elin

Allt bra?

Felicia★

sv: ja, det är det verkligen! :D

kaffehörnan

silver är snyggt, ha en fin kväll

danten89

När är det din tur?=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: