slide show

in my cozy sweater



 



Vädret har ju rent ut sagt sugit de senaste dagarna, 4:e juni jo tjena.. så därför har jag slängt på mig min ursköna hoodie som är superstor och mysig!
Olivia

sv; Visst är den!

Fin blogg! :D

Ellen

SV: Taack så mkt! :D <3

Alexandra-teckning och foto

Sv: Jupp I löve it! :D

Nelly

Vädret är verkligen inte roligt :C



sv: Ja! ^^

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Önskar dig en toppen tisdag! :D

Sanne

Sv: Jag ska göra en massa fina decoden skal till Iphone :) Kommer att lägga upp bilder längre fram och det kommer att finnas skal till försäljning :) Så är du intresserad så borde du titta in lite då och då.



Glöm inte bort att spana in min giveaway! Delta nu :)

linnéa nilsson

Tack! :)

sara

så trist väder!

Tess

sv: Tack så mycket! :) Ja, den dagen var alldeles underbar! Vad ska du hitta på för kul idag? :)

MALIN - fick en blodpropp

tack, läget? :D

Sara

sv: Det var det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: