slide show

frågestund





Eftersom att det verkar ha hittat hit några nya läsare nu tänkte jag att vi kunde ha en liten frågestund. fråga vad ni vill men jag kommer inte svara på privata frågor som vanligt. svaren kommer upp här imorgon eller nåt sånt. fråga på!
Melissa

Hej ! Kan du länka min blogg ? Jag kan länka din ! Hur gammal är du ? Har du pojkvän?:) har du barn? Hur lång är du ?

Annika

SV: tack :)

annie

Jag undrar hur du håller dina naglar i så bra 'form'? Jag kollade nyss in på din blogg och såg att du gjort hur många designs som helst. Du skrev att du använder nagelolja men använder du något mer? Mina naglar skulle varit så förstörda om jag målade om dem mer än 2 gånger i veckan! ^^

julia

sv: hahaha jamen eller hur!

Jonna ~Modebloggerska~

Hejsan!

Lite frågor till frågestunden...

1. Har du någon dold talang?

2. Sminkar du dig till vardags?

3. Har du några husdjur?



Sv; Ja det var det, din kommentar värmde! :)

// Ha det bäst :D

Tuva

Tack! :D kram!

Ida ♥

Vad är det bästa du vet?

Vad är det sämsta du vet?

Vilken är din favoritsport och varför det?

Vem är din förebild och varför det?

Vad vill du jobba med när du blir stor?

Vad ska du gå/går du på gymnasiet?

Har du nå husdjur?

Har du nå syskon?

Vilket land vill du helt resa till?

Är du allergisk mot något?

Vad är det bästa med att blogga?

Vad är det sämsta med att blogga?

Tränar du ngt, vad isf?

Becca

sv: Har sett ett par avsnitt men aldrig i följd. Ska se om jag kan hitta dem online. Tack för tipset!

johanna <3 ♫♪

Favorit låt/låtar?

vad äter du helst pannkaka eller ballerina?

Var någonstans är din dröm resa?

Hur sminkar du dig?

:D

Vicci

Favoritbloggar?

MOAA

VAD ÄR DINA INTRESSEN?

VILKA 3 SAKER SKULLE DU HELST VILJA HA MED DIG TILL EN ÖDE Ö?

Felicia

Snygga naglar! =)

älskar dina naglar, super fina! :D



svar: javisst är dom :)

M

Varför gör du dina naglar spetsiga? Jag har läst & hört av ett antal nagelbyggare att det är de senaste men jag vet inte om jag gillar't ;)

svar: varse! :) hur har du målad dom?

svar: najs :)

äre inte pilligt att få det likadant på alla naglar?

Lovisa

sv, hihi tack så mke fina du:)

vad har du gjort ivkäll då?

kram

FotoFia

sv: Tack så mycket!

Coola naglar!!

Emmie

Vad heter du på Instagram?..(om du har)

Kan vi isåfall följa varandra? Jag heter EmmieHammar

När började du fila dina naglar "spetsiga"?

Vilket är ditt favoritnageloack och favoritmärke? (på nagellack)

Pussar;)

hobbyfotograf

veckans blogg, 3 bloggar, 100+ läsare!

http://bysaandra.webblogg.se/2012/june/vinnarna-pa-ny-omgang-wiho.html#comment

Hujju

Har du något knep när du målar dina naglar? Som tejp tillexempel? Hur tänker du när du ska komma på en nageldesign?

Emma

Kan du göra ett inlägg och visa hur du gör dina USA-naglar? Sjukt stilrena och snygga!

Sara

Du har ursnygga naglar!!

Min fråga är hur du gör när du lägger på den där "dip dyen" eller vad man ska kalla det, på övre delen av nageln? Tack på förhand!

julia

sara: tack! jag duttar på med en disksvamp/makeup svamp:)

anniepiie

snygga naglar! :) Vilken är din favoritfärg när det gäller nagellack? :) Kramis

elin

vilket pogram använder du för att göra collage? dom blir jätte fina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: