slide show

brush on french









Igår gjorde jag fransk manikyr på mig själv. fransk manikyr tycker jag är ursnyggt för att det ser så fräscht ut och går att matcha till allt. men på mina naglar ser det inte alls fint ut eftersom att jag har så kort nagelbädd så det blir ju nästan att det vita tar över vilket inte är fint men jag är ju så envis och vill ha fransk ändå haha.

igår hade jag besöksrekord flera gånger om, över 500 unika och det dubbla på sidvisningar. asmycket för mig haha så gå ingenstans nu. ;) och tack för alla era fina ord om mina naglar, har säkert missat att svara på flera kommentarer men iallafall tack!
Ronjaa

Vad kul att du har så många sidvisningar! :)

Sv: Det tycker jag också!

sjukt fint :D

- Sofie,*

Håller med fransk manikyr är sjukt snyggt :) jag målar de på mig själv ibland men har sällan blivid nöjd så har typ slutat eller så har naglarna varit för korta då kommer man inte åt med penseln så bra :/

Agnes

Varför har du gjort pekfingret längre? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: