slide show

AA

 
 
Filade bort gelén från mina naglar igår och lackade dom med ett nytt nagellack från american apparel som jag köpte förra veckan. ska låta mina naglar vila lite innan jag lägger på ny gelé så dom får vara korta nu i några dagar. färgen är ursnygg iallafall tycker jag speciellt nu när man börjar få lite färg på händerna.
malva

- ja, verkligen! :)

LIIV - vanlig men unik

Sv: Tack!


Gillar färgen på nagellacket!

LIIV - vanlig men unik

Sv: Tack!


Gillar färgen på nagellacket!

Melissa

Det skulle vara coolt om du testade regnbågsnaglar eller dip dye naglar.

dite

haft en bra vecka hittills? :D

Frida

Snygg färg! :)

Frida

Snygg färg! :)

Sofia - FOTO

Snyggt! :)

Sv: Jaa visst är det :D Allt bra med dig?

Emma!!!

Sv: Tack så mycket! :D

anna

riktigt fin färg! :)

chris

kan förstå det:P

Andrea

Läcker färg, jag vill ha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: