slide show

120627

Idag sticker jag iväg till min syster i örebro.. tar tåget hem på måndag igen tror jag så tills dess kommer bloggen stå tom, kanske slänger upp nåt på instagram men är ju inte så aktiv där direkt men heter juliees1 iaf.
 
det ska bli så mysigt att få spendera några dagar med henne iallafall! ♥ ska fortsätta fixa mig nu och packa ner en massa grejer som ska med. hörs om några dagar igen!
 
 
målade igår
Anna

Guud vas snyyggt!!
Var gärna med i veckans blogg på min blogg:)
Ledsen om du inte gillar reklam.

Johanna Öberg

sjukt fint!!

Hanna

Snygga naglar! :)

J E N N I F E R F O T O

Tusen tack! Fina naglar!

ava miranda

häftiga naglar! :D

nellypelly

Vad duktig du är :D hur långtid tar det att måla dina naglar sådär fina ^^,?

Karolina

va duktig du är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: