slide show

120606

Skönt att vara ledig idag och samtidigt veta att det bara är 2 skoldagar kvar. eller knappt 2, på fredag slutar vi 11 och då drar jag och malin till stockholm och går bananas i alla affärer hehe. men idag ska jag iallafall fixa mina naglar så jag tänkte börja med det nu och sen ska jag fixa en studentpresent.





mina senaste naglar, blev lite misslyckat haha
MADDISENJ

skönt med bara två dagar kvar

SOFIA

sv: Jaa, det ska bli jättehärligt! Coola naglar :)

KRAM

Clara

damn så fint, fixar du andras oxå?

Isabell

Dina stars and stripes naglar var med på blogg.se ´s hemsida :)

Linnea

Åå, älskar att läsa nagelbloggar, ska nog lägga till dig i bloglovin. <3

yasmine modell mamma och fru

Allt bra idag?

firar du sveriges nationaldag?

bloglovinbyte?

KRAAAM

Josefin

Grymma naglar!

elin

häftiga!

freja

fint!

Andjela

Så himla fina naglar du gör!Verkligen!

Kram :)

linah

snyggt:)

Maria - FOTO & INSPIRATION

Åh avd söta :D Hur gjorde du dem?

Anonym

Härliga Naglar!



http://consciousblues.blogg.se

Cici

Wow vilka snygga!! Jag har precis bara börjat peta på med naglar och göra lite olika mönster och så, roligt men pilligt är det :D Du är verkligen jätteproffsig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: