slide show

x5

 

Här är ett litet inlägg med outfits från NY. det var sjuukt varmt där, vi hade runt 30-35 grader där om dagarna, var så himla fuktigt och kvavt. men skönt att kunna slänga på sig shorts och linne iaf! var lite svalare den dagen som det regnade och då drog jag på mig ett par jeans.

 

 

amanda

Hehe, jadu men det satt en fluga i taget och jag kände för att den skulle dö, då tog jag ett grytunderlägg och hoppade upp och skulle döda den när den satt i taket, då fick jag för mycket graft typ och tummen böjde sin lite för mycket, hehe då gjorde det väldigt ont xd

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

jag har precis läst klart bok ett. Gillade den massor, så nu har jag påbörjat bok två:)

LIENE

sv: Såna finns typ överallt nu:D

Snygg stil!

caiza

Snygga outfits :)

kajsa

Många snygga outfits! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: