slide show

summer adventure

 
 
Så sjukt overkligt att jag är i new york nu när det här inlägget publiceras. staden som jag har drömt att få åka till sen jag var..12 år? här är lite inspo-collage iallafall, hope U like them.
Helena

vad mysigt att va i väg!!! Hoppas du får det jättebra;)

caiza

Så kände jag också när jag åkte på en rundresa i USA som tog mig till b.la New York. Att äntligen få åka till staden man drömt om så länge!!! Hoppas du har det jätte bra :D

MIRA

Underbart mobilskal!

ÅÅÅ GUD VAD FUSKIGT, vill också till New York!

ava miranda

önske outfit båda 2! sjukt snygga!

sv: du måste åka till USA om du får möjligheten! du kommer älska det :D

linnéa :)

sv; ja det är den verkligen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: