slide show

rainbow abstract

 
 
Nu ska jag försöka få igång bloggen igen, har varit lite dött här de senaste dagarna men jag har varken haft tid eller lust att blogga. har sovit väldigt dåligt de senaste 2 veckorna också, vet inte vad det är men jag har somnat tidigast 3 varje natt.. som om min hjärna redan går i new york tid eller nåt haha jaja.
 
här har ni ett par naglar som jag målade för nån dag sen, och ja ni har sett ett par nästan exakt likadana förut! ;)
M O A

Hej! I mitt senaste inlägg skrev jag om att jag skulle klippa mig men jag vet inte om jag ska ha sne lugg eller inte, vad tycker du? :o Hjäääälp...Hahah :)

Jätte söt är du förresten! :)

Louise Dahl

Häftigt!

sv: tusen tack!

Simona ågren- 13 år

sv: ja verkligen, supergott :D

sofi

SVAR: tack!:) allt bra?:) vad snygga naglar!:)

chris

snyggt!

Helena

Oj, vilka naglar!:) Hur lång tid tar det att fixa till sådana naglar?

Hedda ♥ hediii.blogg.se

Supersnygga, ÄLSKA!

Matilda

Oj galet, har du målat dom själv?? GRYMT!

Frida

Snyggt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: