slide show

cozy sweater

På hösten och vintern bor jag i stickade tröjor, det är ju så comfy. hittade en mysig tröja på monki igår som gärna får flytta in i min garderob. ska lätt leta efter den nästa gång jag åker in till stan!

kajsa

så fin den är!

Sara Ekman

Mysig!

Neeej, då missade ni ju något!! Deras donuts är de godaste som finns, och alla deras drycker är supergoda! Jag går till Dunkin' Donuts typ varje dag när jag är i USA :P

Alexics

Reply: Tackar!

Superfin tröja, allt bra? :)

kajsa-stina

Fin tröja! :)

sv: ja det hoppas jag med, men det tror jag :)

ok! jag ska med Mamma en sväng på birsta och kanske köpa något haha, jag får se :) vad ska du göra i dag? :D

Josse

sv. tack! Det låter bra det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: