slide show

våran klassblogg

Jag tycker att ni ska börja följa våran klassblogg, vi skriver lite om naglar, makeup, hårstyling osv. än så länge finns det inte så många inlägg men det kommer! HÄR hittar ni den.



nu blir det top model sverige, nån fler som också ska titta på det? slänger iallafall upp ett inlägg lite senare där ni får välja ut era favoritnaglar som jag målat under januari!
En blogg om 5 systrar

ida svarar: åh tack så hemskt mycket:D!

Sandra

vad går du för inriktning/skola? :)

Felicia

Fan vad kul att ha en sådan blogg!



SV: yess typ vit/beigeaktig :D aasnyyggg!



pusss

lisa

tackar :)

Becca

Åh vad jag önskar att jag föddes ett par år senare! Hade älskat att läsa detta på gymnasiet. Jag kommer följa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: