slide show

pink lemonade - steg-för-steg



Här har ni videon eller bildspelet kanske man ska kalla det för, hope you like it!
Lovisa:)

Sv: Tack:) Och shit vad du är duktig, hur länge har du hållet på?? :)

Hejsan sötis hur har din dag varit hittills? :)

Checka gärna in min kategori "jag syr" och tyck till! :)

josefine

ja det ska bli gott :)

Allt bra ?

Isabell

sv: Tack så hemskt mycket! :)

johanna

sv: hehe jaa :D

Sara | EN HATISK JÄVLA TIGER

Jättesöt blogg!

Är allt bra med dig idag? :)

We are odd ;)

Sv: Tack så mycket!



:D

Anonym

-Svar: Ja, jag gillar den.. :)

Allt bra med dig? :)

lisa

JAAA, skulle nog plocka med mig allt därifrån om jag fick chansen! Fin blogg :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Det gick as bra :D

Anonym

Hej! Jag har en tävling där man kan vinna ett presentkort värde 200 kronor, som går ut idag kl 23:59. Var med och tävla, inga krav! http://shoemania.se/2012/january/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-200-kronor.html

Sara

sv: tack så mycket ! :D

Deniesé

sv: Tack så mycket! :)



Hoppas du haft en bra dag!

amanda

sv: ja visst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: