slide show

pick your favourite





Har ni någon favorit bland alla naglar jag målat nu under januari? själv så tycker jag nog om 5:an, 7:an och 15 mest.
Sara

Snygga allihopa! :)

Sandra

Så snygga naglar! :D Okej vad kul :)

rocknrollalla

Jag med!

Jasmine

SV: Jo det är alltid kul med paket! :D Haft en bra dag? :)

Nathalie

Har precis satt in en ny design. Kolla gärna in och skriv vad du tycker.

Kram! :)

Felicia

6 & 7 :D

CAISA KÄLLGREN

gillade dom flesta! :D



gå gärna in och ställ en fråga i min frågestund, kram! :D

My Vestlund

SNYGGT!

Becca

1, 12, 14 & 15 är mina favoriter! Har du testat Deborah Lippmanns lack?

Ilhana

sv: jaha okej tack så hemskt mycket! Väldigt fin var den =)

hmm.. ganska svårt, alla är ju fina :D Dock väljer jag nog ettan pga att den är så annorlunda =)

Kram

sannas rum

wow vad duktig du är :D jag gillar 15.

Det kostade 250kr på NK (:

LIENE

Så fina! men jag gillar faktiskt de enfärgade mest:D

emma

1,3 och 6 gillar jag :D

johanna <3 ♫♪

sv, håller med dig, fast mandel split låter ganska gott.

tack så mycket :D

Patricia♔

Det var många fina där:) kan inte välja bara en:P

jolinesteen

sv: haha, ja! :D

guuuud vilka fina naglar! döööör! :)

har du verkligen målat dom själv?! :)

Katja

Vilka fina naglar! Har du målat alla själv? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: