slide show

NSI uv gel system

Wohoo äntligen helg! är redan sjukt skoltrött, bara 7 (8?) veckor kvar till sportlovet då, haha. ska bli skönt att få sova precis så länge man vill imorgon, har sovit så dåligt den största delen av lovet och gått runt som en zombie i skolan hela veckan, inte okej så jag ska försöka vila upp mig så mycket jag bara kan nu.

ikväll ska jag göra en manikyr på mamma, är ju diplomerad manikyrist men fortfarande inte gjort någon manikyr på någon (förutom i skolan då) så ikväll blir det av :)





det här kitet har vi som valt naglar i skolan fått, det innehåller allt man behöver för att göra gelénaglar. wiieee! tror dock att det bara får användas i skolan men jag ska lätt köpa massa gelé, uv-lampa och sånt sen.
MIRA

- Jaa, håller helt med Julia ! :D

-elina.

sv: kul att du tycker det, jag älskar den :D

Emma

sv; Åh tack så mycket! :) Jag köpte den på Vero moda för 299 spänn! :)



Trevlig helg på dig!

Medina&Nina

Haha, gör du såå :D

rocknrolla

Vad roligt! :))

Sara

Vad kul :)



Ja, än så länge finns bara deras kollektion i USA, men hoppas den kommer till Sverige :)

Lisa - Smilinggirls!ッ

sv: tack ska du ha! :)

karolinajonsson

ja absolut :D

anna

sv: haha ja visst! kryp du ner i min väska, det är lugnt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: