slide show

NOTD - silver and stripes





Okej, en 3åring hade kunnat göra bättre men jag måste bara visa upp de här naglarna som jag målade häromdagen. det enda fina enligt mig är typ färgerna, så snygga tillsammans.
REBECCA

SV: Tack!



Oj, vadå en treåring hade kunnat göra det bättre? Jättesnyggt ju! Hur gjorde du det? :) Använder du tippar? Kram

frida Nyburg

Håller med dig:)



ohhhh vilka coola naglar!



kram Frida

men wooow vad duktig du är! supersnyggt!

Lovisa mode,foto&vardag

sv: ja det hade varit nice! :D

REBECCA

SV: Jättefint hur som helst! :) Har själv långa naglar förutom nu då jag jobbar med tippar, och vet hur "avundsjuka" folk kan bli! Så dem ska du vara glad över :) Kram

gamze

fan va fina nalgar love them !! :)

Becca

Riktigt snyggt! Vaf heter det silvriga lacket från OPI?



sv: Älskar London, längtar verkligen dit!

Johanna Öberg

snyggt!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: