slide show

NOTD - sailor

Kom nyss hem efter en seg skoldag, haft en temadag om alkohol.. hehe. slutade iallafall tidigare och imorgon börjar jag halv 1, sovmorgon in my heart.

efter skolan drog jag och malin på stan och kikade i lite butiker, finns så mycket fint ute i affärerna just nu! hittade en snygg tröja på monki som ni ska få se snart men så länge kan ni få se ett par naglar som jag målade igår men tog bort samma kväll, don't ask haha.  







ett väldigt enkelt mönster som de flesta kan göra! ;)
Sara

Fint :)

Isacs Mamma

kul att du gilla de :) inte alltid så uppskattat:)

♫♪ Sandra T

fint!

ebba

allt bra ? :)

Zabina

sv:

ja, men typ det jag också tänkt ;)

Molly Bergström, UPPSALA

Hihi japp :D vad gör du?

Therese Ahlström

Så fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: