slide show

NOTD - ruby pumps





Målade mina naglar i ett nytt nagellack som jag köpte igår. den heter ruby pumps och är ett av china glaze mest populära nagellack och jag förstår helt klart varför. synd att det inte syns på bilderna hur snygg den är men ni ser ju lite iallafall.
Maria

Jaa sjukt bra :D Har sett alla säsonger med the hills nu så vet inte vad jag ska kolla på :P

Louise

sv: ja med :D

Elin

Svar: Tack så mycket! :)

Daniella

Snyggt!

Kan du inte visa hur man gor den dar blomman pa din forra design ? :)

IsaMarie

Tack så jätte mkt! :)



Himla härliga bilder från semestern! Blir riktigt ressugen=) Dessutom var nagellacket snyggt=)

Saga

Ser ju jättefint ut!

Mamma till William och Wilma

Vilka snygga naglar :)

Sara

Grym färg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: