slide show

NOTD - flower & french







Dagens naglar dårååå. finns inte så mycket mer att säga om dom.. men gillar ni dom? vill ni veta hur jag gjorde blomman?
Daniella

Tack så mycket :D

Fast jag har iof inte gjort den, en gratis design.. hehe :)

Dina naglar är skitsnygga!

Louise

sv: roligt att du gillade de!

LIENE

Jag gillar naglarna:D



Du får gärna visa hur du gjorde blommorna. Jag brukar inte vara petig med mina naglar men det kan vara kul att veta hur man gör ändå.

Julia

Hur länge har du hållit på att måla naglar? :)

Daniella

Ja, det tycker jag med ^^

Varsegod!

Malin- fick en blodpropp

Hehe, älskar den! Allt bra finis? :)



Ursnygga naglar!!!

A D E L I N A

sv: åh tack för tipset! Vart kan man hitta det då? :D

Michelle MK

snygggaa!!



Helen

Tack så hemskt mycket :)



Hoppas du haft en toppen onsdag :)

hanna ♡

inte mycet alls, själv? :D

Fina Frun

jag gillar också att pyssla med naglarna. Vad fint du gjort!

Rocknrolla

Mycket fina naglar :)

Becca

Riktigt snygga!



sv: Det ska jag göra :)

batts.blogg.se

snygga!

My Beauty Secrets

vad häftiga ! det där röda från china glaze är en favorit hos mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: