slide show

NOTD - confetti circus







Såhär har mina naglar sett ut i nästan en vecka så jag har precis tagit bort de och ska måla nåt annat. både sinful colors (det svarta) och det glittriga köpte jag på atlantico i gran canaria. vet inte om de finns att köpa här i sverige, har aldrig sett dom iallafall.

sinful är ett sjukt bra märke iaf så de rekommenderas, köpte några till men har bara testat det svarta än och det räckte med ett lager bara! det glittriga heter circus confetti om ni ville veta :)

(notd - nails of the day)
photo and design in my ♥

åh, äre dina riktiga naglar verkligen? :D



svar: tack ^^

photo and design in my ♥

svar: åh fan, najs :D

hur får du dom att bli så långa? :D

tova [ en blogg utan pappa ♥]

Taack, :D

hehe jag med ^^ <3

kram! <3

photo and design in my ♥

svar: okej, jag har just nu akrylnaglar, men när jag tappar dom eller tar bort dom, ska jag nog spara ut mina egna igen, älskar långa naglar :D

shit vilka naglar , as fina !



sv; ja det tycker jag verkligen att du ska :)

♫♪ Sandra T

tack, är så nöjd :D

photo and design in my ♥

svar: hatar verkligen att ha korta naglar,d et är fan det värsta! :O hhaa

sv; haha ja det är den , och när dom pratar , så är halkar ansiktsuttrycken typ några sekunder efter, lite störigt.. men :)

Florina

allt bra med dig?:D

Louise

skitsnyggt :D

Daniella

Sa himla snygga!

Antligen ett nytt inlagg, :D

Har vantat jattelange haha.



----------------------



ar utomlands sa jag kan inte skriva dom tre sista bokstaverna i det svenska alfabetet.

Mikaelas

Hej, vaad fin blogg, allt bra? :)

lena

hej! fin blogg:)

fina naglar ^^

kram



/lena

Hej! Allt bra med dig idag? :)

johanna<3

Fina naglar ;)



sv, haha håller med dig. ^^

ls

varför är ditt pekfinger mycket kortare än dom andra? man tycker ju att om en går av så klipper man ner eller tar bort det man har om man nu har byggt. för det är verkligen inte snyggt med ojämna naglar !

Ell

Gud 7;kt snygga! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: