slide show

nagelfix

Kom hem för några timmar sen och det första jag gjorde var att sätta mig vid mitt nagelbord och fila bort gélen som jag haft i för många veckor nu. var meningen att jag skulle ta bort det innan jullovet men då orkade jag verkligen inte fixa det men nu så tog jag tag i det så om jag hinner ska jag fixa nåt roligt mönster också.

nu blir det duschen och sen ännu mer nagelfix! lovar att slänga upp lite bilder sen om det blir braaa.

aliciajasmine

Hejdär! jättejättefin och intressant blogg :D hade blitt skit glad om du ville kolla in på min om du har tid kanske :') kul med nagelfix!

Elin Persson [foto]

Har en tävling på bloggen nu. Vinn ett valfritt iphone-skal. Skriv jag är med och motivera varför just du är värt detta skal. Läs mer på min blogg hur tävlingen går till. KRAM! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: