slide show

more nails



Några tippar som jag målade för några dagar sen, innan jag åkte till gran canaria. inget speciellt men vill bara visa upp dom ändå! ;)
Jessica

Den gröna va jättefin! :)

Ida

Snygga!

Elaine

Häftiga! Hur kan då måla så fint!?

Elsa

sv: Ja visst är det :)

Sjukt fina naglar förresten!

A ll y s a n d r a

Oj vad duktigt !:)

danaaa'

vilken kamera använder du? :)

Hej fina du :) Min dotter är med och tävlar i Vi Föräldrars omslagstävling och det skulle uppskattas väldigt mycket om hon också får din röst :) Du får en länkning som tack oavsett om hon vinner eller inte. Mer information hittar du i mitt inlägg:

http://sense.webblogg.se/2012/january/freja-tavlar.html#comment

Tack på förhand <3

Ha en bra fortsätt kväll :)

Lilian

Hej, jätte fina naglar! :D

Tjäna pengar genom att klicka här, http://liilss.webblogg.se/2011/december/pengar-pengar.html#comment . Hjälp mig genom att tjäna pengar, ska sänka pengarna till fattiga! Därefter kan du sätta igång med att också tjäna pengar. Det tar max 1 minut, du kommer inte att ångra dig!

KRAM! :)

Josefine

Vad fina! :) jag kan knappt måla med bara en färg på naglarna :D haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: