slide show

mitt 2011 - del 4

Oktober;



köpte en snygg halsring som är en av mina stora favoriter bland min smyckessamling



fixade naglarna i skolan. är inte klar på bilden!



mer naglar! har använt ett matt topcoat från e.l.f ifall ni undrar





kände för att vara lite färgglad för en gångsskull



en ny favorit





målade ett par naglar som blev mångas favorit av nån anledning..





packade väskan och drog....



till teneriffa/playa de las americas



november;



åkte upp till teide



åkte hem. höll i amandas hand hårt, grät, skrattade samtidigt.. inte kul att vara flygrädd kan jag säga :(



brunis



färgade håret mörkbrunt (inte svart)











shoppade lite.. klänningen hade jag tänkt ha på mig på nyår men det blev inte så.



målade angry birds på mina naglar





november var en riktig nagelmånad kan man säga.



åkte till attitude-mässan där vi bl.a träffade söta foki..



var på en GRYM modevisning



köpte lite nagellack, ingen är förvånad....

december:



övade på lite tippar





juliga naglar





en favoritfärg i samlingen - isadora black galaxy



julen närmade sig



köpte en julklapp till mig själv. såklart kom den på rean sen..



hade en väldigt mysig julafton!



fick det jag önskade mig mest och en massa annat



tippar som jag har målat på :)



packade resväskan för 3:e gången av 2011..



och flydde till gran canaria med mami.





där vi såklart också firade nyårsafton!



nyårsoutfiten.
Helen

Fy skjuton va snygga naglar du har haft :)



Hoppas du haft en toppen dag :)

Julia

Du är verkligen d-u-k-t-i-g på att måla naglar!! :)

LIENE

sv: haha, plagget jag ville var slut! så nu har jag ingen shoppningssug alls längreXD

carro

Massa snygga naglar ju :)

Mikaela

sv: Tack :) vad snygg jacka du hittade! segt med rean dock :(

SARA

Shit, älskade första nagelbilden, galet snygga!! :)

Johanna Öberg

gud va fina naglar!!!

m y y s a n ♥

gryymt bra målningar på tipparna du gjort! :) tufft!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: