slide show

manikyr

Gjorde ju en liten manikyr igår på mamma så nu ska ni få se lite bilder på vad jag använde och resultatet såklart;



mamma hade lite svårt att välja en färg bland mina 100+ nagellack så jag gav lite förslag..



fil, pusher, nagelolja, base coat, nagellacket, top coat. topsen och removern kom inte till användning.



nageloljan jag använde, den kostar 15 spänn så den är riktigt prisvärd :)



resultatet!
the star

sv; precis, hehe :)

men du? din header var riktigt fin, hur fixar du det på din bild?:O alltså..vilken sida?

kramis

Dilara

Ja det ät det ju. De har alltid något fint och snyggt i sina kollektioner :) KRAM

Cajsa

hihi tackar.. ^^ visst är hon?! :D

Sandra

'sv': tack så mycket :)

Vendela

Snyggt,läcker färg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: