slide show

i min sminkväska



















Vad använder ni för smink? nåt märke man bara måste testa/absolut inte testa? ge tips!
Nathalie

eller hur! skulle inte tacka nej till att äga någon i vår:)

fia

svar: tack! :)



gillar den bronziga ögonskuggan! och diorpaletten. Synd att deras skuggor är så dyra.

Daniella Book

åh tack detsamma!:D Glad jag blir! Detsamma!

Allt bra med dig?:)

Mathilde

SV: Nja, tycker böckerna var ganska dåliga och serien är det med men jag älskar det för att den just är så. =)



Såg att du hade elf och jag har funderat på att beställa det, vad tycker du om det? =D

Nina

Det är verkligen kul med smink =) Såg inlägget där du hade röda och vita naglar. Det var verkligen snygg rödfärg, såg att den var från Kicks.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: