slide show

gran canaria shopping - part two







Nu (eller ja, har varit det i typ 2-3 veckor nu) är jag ägare till min första chanel produkt nånsin, ett nagellack. den är så sjukt fin att jag knappt vill använda den och jag dör lite så fort jag ser den haha.

min mamma hade lovat att jag skulle få välja ut en julklapp på arlanda eller i gran canaria och då valde jag den här på arlanda, såå glad! ni ska få se hur den ser ut på naglarna sen i promise.
Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack tack :D

det gör den nog!

Julia

Sv: Ja!

- Du är verkligen duktig på att fota! :)

Evelina

Hihi tack!:D

Josefine

Det var gott, hihi :D

caiza

fin färg :D

Annie

När jag var i Usa för någon vecka sedan köpte jag också Péridot, så himla vacker färg. Det blev då också min första chanel-produkt! :)

ava miranda

hur mycket kostade nagellacket? :>


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: