slide show

gran canaria shopping, part one

Köpte inte så mycket i gran canaria, bara 1 tröja och lite (okejdå, rätt många hehe) nagellack. tänkte dela upp shoppingen i 3 olika inlägg iallafall då ett av nagellacken förtjänar ett eget inlägg, ni kommer fatta sen.. ;)







från en butik på atlantico, beautik tror jag den heter.





tröja med guld/silvrigt skimmer. från stradivarios (stavning?)
anna

sjukt fin tröja :) och lack också, speciellt det glittriga!

carro

Fin tröja :)

LIENE

Älskar dina inköp!

Sara

sv: Haha hmm, nej alla vågar ju inte :) men jag har ju ändå gjort det innan och jag trivdes jätte bra! Sen är ju hår bara hår.. det växer :)

T I L D E ♥

sv; det har vart jättebra!



det glittriga nagellacket var ocks superfint! :)

valentina

haha jag med :D

Jouline♡

Vad kul att du tyckte det :) Vad fina lack du visar här!

anna

kul med massa olika nagellack att byta med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: