slide show

gran canaria - del 6

Lite blandade bilder från 2 olika dagar och så hemresan.





så skönt!!









molnen kommer när man ska åka hem, hehe.. ;)







tänker iiinte sätta mig på att flygplan igen på ett tag, för att det är inte kul att vara så rädd som jag är :/ men nästa resa blir nog i sommar så förhoppningsvis har jag lugnat ner mig lite då, haha
Carro

sjukt härligt!

Becca

Tråkigt att du är flygrädd :( Flygplan kan ta en till fantastiska platser :)

Anonym

Finns på kicks ;)

IsaMarie - Fotografi

Inte kul att va rädd... Men visst är det värt det när man kommer fram? =)

Mamma till William och Wilma

Härliga semster bild..Nu vill jag ressa :) kram

MARIA - mode, outfits & inspiration

Vad jobbigt att du är flygrädd, usch! Själv ÄLSKAR jag att flyga, haha :D förutom när det blir turbulens dock..

Kattie

Fina bilder och det ser ju jävligt härligt ut! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: