slide show

gran canaria - del 1

Vi åkte på natten till lördag, alltså på nyårsafton. vi landade runt 12-tiden på dagen, tog det lite lugnt (jag hade inte sovit något alls, försökte sova på planet men det gick inte heller så bra, så jag var typ lagomt död) innan det var dags att göra sig i ordning inför kvällen. att fira nyår utomlands var riktigt kul, det var ALL IN på tolvslaget, så jäkla coolt!!

här är lite blandade bilder från dagen;



påväg till arlanda. jag skulle nog aldrig kunna tänka mig att sova över på det där hotellet, skulle drömma mardrömmar om flygkrascher hela natten haha.



äntligen uppe i luften efter en liten försening



teide på teneriffa längst bort, för några månader sen var jag där!





nyårsmingel vid vårat hotell..



vi åt nyårsbuffé på hotellet också, så sjukt gott! visste knappt vad det var jag tog haha tog det som såg gott ut..





all in på tolvslaget!





Sepideh

hehe, det vill väl alla tjejer ha:) lr hur? fast min är inte jättestor, men den e lagom:)Ååååh jisses, jag har missat din blogg, vilken fin blogg du har o fina bilder. Ha det bäst!

Anonym

Hahaha ja så jävla fula dem e! Härliga pics!!

underbara bilder :)

Michelle MK

oh myys! :)

Matilda

Åhh vad avundsjuk jag blir. Vill med bort från kalla Sverige i några dagar..



SV: Ja den är helt underbar :)

Carro

Vilka fina raketer!!

karolinajonsson

ja sjukt coolt :D

Emma

Ja tycker du ska köpa en sådan mascara lite kul att piffa till håret ibland :)



Skulle med vilja fira nyår utomlands! fina bilder!

M*

- lugnt!

moa

Såå härliga bilder blir avis, hehe!

SV: Jodå!

Bloglovinbyte? kram :)

Fina Frun

Älskar G.C! Bodde där under flera års tid. Jobbade i Playa.

MADDISENJ

fina bilder


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: