slide show

dags för sommar snart?!

Ni ska bara veta hur trött jag är på vintern, vet att jag sagt det 7 miljoner gånger förut men nu är det fan dags för sommar tycker jag! på tal om sommaren så tittade jag igenom h&m's vår/sommar katalog igår och hittade en del fina saker, för er som missat det så kommer det bli en färgglad vår vilket jag absolut inte har nåt emot.

----- 
har precis kommit hem efter en seg skoldag, haft hårstyling och style advice. nu: mat och sen nagelfix.



ser lite mongo ut men jaaaja. pic från förra veckan!
Sara

Vill också ha sommar!!! :)

Michelle

SV: hahah aa! :D

Lovisa mode,foto&vardag

Nu är dagens blogg utsedd, så kolla in och se om du vann!

Direktlänk:

http://lifestylebylovisa.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-vinnareny-omgang-1.html#comment



va gärna med igen oavsett om du vann eller inte! :)

Julia

-allt bra?:)

Jonna

Så fina naglar!! ( kommenterar här för de gick ej på de inlägget )

Ja han är så go lilla katten :) Ha en underbarkväll!! KRAM

Caroline

sv; ja, dom är sjukt snygga :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: