slide show

120112 - in school

Hej alla! skulle egentligen varit på åhlens nu och praktiserat som vanligt på torsdagar men valde att gå till skolan och plugga istället så nu sitter jag och 2 andra vänner i ett grupprum och gör.. typ allt möjligt haha. men nu ska jag fortsätta med en projekt & företagande uppgift, vi ska starta ett företag, på låtsas då och jag tänkte öppna en nagelsalong. see ya!

Felicia

keep up the good work!



puss

Johanna Rise

Svar: Tack så mycket! :) Hur mår du idag?

Klara

Vad roligt med att eget företag!



Hoppas att du har haft en fin dag:)

Emma

Tack söta du!



Måste bara fråga hur gör du så att du får så snygga prickar på naglarna, jag testade med en nail art pensel men det blev ju inte så snyggt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: