slide show

tribal



Målade om mina naglar i morse i ett mönster som är inspirerat av mad4beauty på youtube. såg hennes naglar igårkväll och ville också måla mina naglar i samma mönster. mina naglar blev inte ens i närheten av så fina som hennes men med lite övning kanske..
bellaaaa

snyggt!

Maria [Fotoblogg]

sv: Tack jätte mycket.



Super fina naglar

Fredrica

Hej fin blogg!

sofia

sv: ja visst är dom fina! snygga naglar btw ! ;)

Jeanette-Längtar till USA resan!

Tack så mycket!! :)

julia ♥

Sjukt snyggt!



sv: Tack :D

Lotta

Sv: Tack så jättemycket, allt bra med dig ikväll?? :) Kram

jessica

OMG! snygga naglar!!! super coola ju!

kajsa

riktigt snyggt!!

emilia

vad duktig du är!

Ellen "Franz-Boris" Eklöf

Oj vad snyggt! Riktigt inspirerande och får mig att önska att jag inte var så darrhänt som jag tyvärr är....

Superfin blogg! :)

Louise

Shit vad coolt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: