slide show

summer inspired





Fick typ psykbryt på mina stilettos, kunde varken skriva på tangentbordet, sms:a eller skriva öht.. kände mig lite handikappad där va haha. så jag tog bort dom och har mina naturliga naglar nu. målade ett lite somrigt mönster på naglarna nyss, vad tycks?
Michelle MK

superfina naglar!! sommarkänslor!

ABSOLUTEELIN

tack! :)



skojjar du eller, hur fan får du till sådär snygga naglar??? :D :O

sara

Tack snälla du =)

my life - idaahlsen

ja! :)

~ L I N N ~

Ja verkligen hih i! :D

Wilma

Freshhhh!

Olivia

grymma! :)

BooBee

va du är duktig på naglar.. hur har du lärt dig göra sådär?!

Isabelle :]

Gud vad coola :o



Sv: Jaaaa :)

Sandra

coola naglar.

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej

Hoppas du fått en toppen dag! :D

Michelle♥

SV: Taack! :d



Fina naglar!

Anonym

tack :)

cooola naglar

Edith

sv: Tack, älskar dina naglar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: