slide show

sega söndag

Har precis hoppat ur pyjamasen, planen var att sitta inne helt forever alone idag så tyckte inte att jag behövde byta om men sen blev planen förstörd så nu ska jag ut i snöstormen. bjuder på några tippar som jag målade idag, inte världens finaste (kan verkligen inte måla snygga naglar nu, spelar ingen roll hur mycket jag försöker, det går bara inte!) men ni kan väl få se dom ändå.



CHIRRE

vilka fina!

anna

det blev ju riktigt fint :)

Sevve- The Sweetest Bitch you've ever met

dagens blogg på min blogg för 200 läsare! Vinnaren utses klockan 20.00

Hannah

Duktig du är på att måla :)

Jag har fått ett stort intresse nu för å fixa naglarna, tycker det är kul att testa nya färger, mönster osv.. :D

Paulin

så fina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: