slide show

NOTD - playcards





Gjorde lite spelkort på mina naglar nyss. lillfingret kan ni väl ignorera, klövern blev inte alls bra haha..
Cookiiie

sv: Ja!



fint det blev! :D

Anonym

Sv: Ja det hoppas jag med :D

Och naglarna blev ju hur coola som helst :D Kan du visa hur du ha gjort dem :D

Maria - FOTO, MODE OCH HÄSTAR

Sv: Ja det hoppas jag med :D

Och naglarna blev ju hur coola som helst :D Kan du visa hur du ha gjort dem :D

Melissa Lavali - Foto, ADD & Vikt

svar:

tack så mycket :)



grymt snygga naglar :) måste krävt en del tålamod

Camilla

Snyggt! :D

Amanda Persson [ Foto & Design ]

shit vad coolt :D

Alicia

Snygga! :-D

Sv: Jaa, du kan rösta under bilden om vilken årstid du gillar mest! :-D

olivia

sv: tack så mycket! allt bra? :)

Agnes - naxo, en blogg med tips!

Tack! :) vad gör du?

fina naglar!

Marica

så sjukt FINA!

Bebba

Fin blogg, lämna gärna en tass på min :)

Mahtab

OMG vad duktig du är på att måla naglar!<3 Jätte fina!

Caroline ♥

fyfan va snygga! sjäv kan man inte ens måla dom enfäriga utan misslyckas..



sv; oh ja :D

Lotta

Sv: Jaa, han är urgullig! :) och riktigt snygga naglar, hur gjorde du det??! :D

Linda

snygga!

Dragana

Coolt! =)

Runa

Du är jätteduktig ju, de var snygga! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: