slide show

NOTD - do you want to play chess again





Gjorde en design som jag har gjort för några månader sen på mina naglar idag. förutom att rutorna kanske inte blev världens bästa så älskar jag kombinationen av svarta matta naglar och en nagel med rutor. gjorde en snabb video på hur jag gjorde rutorna också eftersom ni undrat hur man gör förut;

Anonym

Fina naglar :)



Svar: Håller med!

- Awa Gardi - Smakprov på det goda livet

SV: HIHI JA!



Snygga naglar

agnes - naxo, en blogg med tips!

sv: aa :) sjukt snygga naglar!

Sara

Coolt :)

Johanna

Haha, ja visst är han!

Johanna

Haha, ja visst är han!

frida Nyburg

Snygga naglar:)



Ja usch, i dag är det -20 här.



Allt bra?



kram Frida

NCfoto - FoToBlogg

SVAR; Tack ! ;)

Josefin | Hobbyfotograf

Coola naglar!

Svar: Tack detsamma! Allt bra? :)

Bestgirls♥

sv: Tack :D

Allt bra med dig?

Cassandra

7kt coola naglar! :)

Sv: Haha jag tror det o.o

Ebbas Fotoblogg

Snyggt! :)



- tack så mycket!:)

Sandra

sv: nja det är mer jag som inte har pengar, men ja lite dyrt är det ju 80 kr tur och retur till Eskilstuna från mig och det tar knappt en kvart

anna

tackar (:



hur är de?

Lia

Svar: tack så mycket! Och riktigt fint ditt med ^^

Amanda Persson [ Foto & Design ]

har en tävling på bloggen. glöm inte det -> http://amandapersson.blogg.se/2012/february/tavling-valfri-vara-fran-rosaprickar.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: