slide show

jofama by kenza 9



Antar att jag inte är ensam om att älska kenzas skinnjackor? jag har en som jag i princip bodde i hela hösten och nu när våren börjar närma sig så flyttar jag in i den igen hehe.

iallafall så älskar jag skinnjackorna på bilden som är från hennes vårkollektion, gillar verkligen detaljerna och dragkedjorna.. frågan är bara vilken färg som är snyggast? svart passar ju till allt men kan ju vara kul med en liten färgklick också.
Sara

Snygga!!

Patricia♔

Du är verkligen inte ensam om att gilla dessa. Underbart snygga. Jag hade nog valt den svarta om jag skulle köpa en, just för att som du sa, den passar till allt. Men den röda är grym den också.

emelie

åh, tack :) fin blogg du har.



älskar dom där jackorna!!!

amanda

gud så fina!

BooBee

Svart!!!

Ewezi

Sjuktsnygga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: