slide show

flower stiletto





Det fick bli stilettos på mina naglar ändå tillslut. som jag skrev i inlägget under så har jag klippt till tipparna själv så jag har alltså inte köpt dom. men vad tycker ni om resultatet då? blev väl lite coolt ändå? ;)
tova [ en blogg utan pappa ♥]

hihi jappp :D

L I N N

Ja visst är han hih :')

♥ majjuie.blogg.se

lite coolt kanske, men kan du skriva med dom? alltså, med penna och på tangentbord? ;) haha



svar: det är bildspel :) har kodat det.

Julia

Tack :)

Anonym

sv- aha ok, tack för hjälpen! :)

Ronja

Sv: Visst är dom.

Fina naglar! :)

Alicia

Snygg design på naglarna!

Sv: Ja det ska bli skönt att åka ifrån kylan.

ida asperud ♥

Wow är det dina naglar?!:)

din älskade favorit praktikhomie emma

hur kan du ens skriva det här inlägget med dom där!? eller överleva utan att råka peta ut ögonen? börjar likna jessica snart, haha, snyggt vare iallafall:))

Sara

Akta så du inte petar någon i ögat med de där, haha :D Skämt å sido :)

julia

hahaha emma jag kan inte skriva eller smsa men använder nåt som heter skärmtangentbordet så de funkar ju iaf haha.. känner mig handikappad

hanna

Har du haft en bra helg :)?

Kram

Emma

Lakritsen var sådär... lakrits smaken tog över en del... men den andra var helt ok



Coola naglar, men är det inte svårt att göra saker när de är så långa och spetsiga?

amanda

om du filar på tipparna innan du målar blir de mkt lättare :)

jätte coolt e de!

Tilda

hejsan ! jättefin blogg ! allt bra :D!?

MIRA

SUPERCOOLA !!!!

kaffehörnan

Wow vilka nice naglar

Erika

Det där vart ju skit fränt!



Händer på sportlovet då? :)

Malin

Nice!

Hur fäster du tipparna på nageln? :)

Helen

Nej gud va snygga!

kajsa

riktigt coola naglar!

BooBee

inte bara lite coolt!! skulle säga Mycket coolt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: